Friday, September 12, 2014

က်ေနာ္နဲ႔ အေပၚထပ္ ဇာတ္လမ္း


အေပၚထပ္ကုိ တက္ဘူးၾကပါသလား၊ အေပၚထပ္ကုိ တက္ဘူးၾကပါလိမ့္မည္၊

အိမ္ ရုံး အေဆာက္အဦး တုိ႔တြင္ အေပၚထပ္ရွိပါသည္၊
စာသင္ေက်ာင္း၊ ေဆးရုံ၊ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းေတြမွာလည္း အေပၚထပ္ရွိ ၾကပါသည္၊

တစ္ခ်ဳိ႕ အေဆာက္အဦးေတြမွာ အေပၚထပ္ေပါင္း မ်ားစြာ အထပ္ထပ္ ရွိၾကပါသည္၊
ထုိ အေပၚထပ္ေပါင္းမ်ားစြာကုိ လူေပါင္းမ်ားစြာက အတက္အဆင္း အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ လုပ္ေနၾကသည္မွာ အခ်ိန္နဲ႔အမွ် ျဖစ္ပါသည္။

ဒီလုိ လူေပါင္းမ်ားစြာက တက္လုိက္ဆင္းလုိက္ အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ လုပ္ေနသည့္ၾကားက အေပၚထပ္ဆုိသည့္ အသံကုိၾကားတာနဲ႔ တုန္လႈပ္ေနသူ တစ္ေယာက္ရွိပါသည္၊
ဟုတ္ပါသည္၊ ထုိ အေပၚထပ္ဆုိသည့္ အသံကုိၾကားတာနဲ႔ တုန္လႈပ္ေနသူ တစ္ေယာက္ကေတာ့ က်ေနာ္ ကုိယ္တုိင္ပါပဲ။

------------------------------------

ခုတေလာ ခရီးေတြထြက္ခဲ့ရသည္၊ လုပ္ငန္းအားလုံးကုိလည္း စုပုံၿပီး ေျဖရွင္းခဲ့ရသည္၊ သည့္အတြက္ လူသည္ စိတ္ေရာ ကုိယ္ေရာပင္ပန္းလွ်က္ ရွိေနသည္၊

မိန္းမက ေမာင္ေရ စပါ (spa) သြားပါလားလုိ႔ ကုိယ္ျဖစ္ေနပုံကုိၾကည့္ၿပီး အၾကံေပးလာသည္၊ ကုိယ္ေယာက္်ား ဘာျဖစ္ေနသည္ကုိ အလုိက္သိေသာ ေတာ္လုိက္တဲ့ မိန္းမလုိ႔ စိတ္ထဲက ခ်ီးက်ဴးလုိက္သည္၊
ဒါေပမဲ့ ခက္ေနပါၿပီ၊
ဘန္ေကာက္၊ စကၤာပူ၊ တုိင္ေပ၊ တုိက်ဳိ တုိ႔မွာ စပါ (spa) ကုိ အႀကိမ္ႀကိမ္ သြားေရာက္ခဲ့ဘူးသည္၊ ကုိယ္ေနတဲ့ ၿမိဳ႕မွေတာ့ စပါ (spa) ဘယ္ဆီရွိမွန္းမသိပါ၊ ကုိယ္ရဲ႕ညံ့ဖ်င္းခ်က္လည္း ျဖစ္ႏုိင္သလုိ၊ ကုိယ့္လူမ်ဳိးေတြရဲ႕ ဆားဗစ္ကုိ အထင္ေသး ေသာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏုိင္ပါသည္၊ ဒါကလည္း ႀကံဳခဲ့ရတဲ့ လက္ေတြ႔ အေျခအေနေတြေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္သည္၊ ဒါအျပင္ လူေတြရဲ႕ အျမင္ေတြေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏုိင္ပါသည္၊ စပါ (spa) ကုိ သြားတယ္၊ အႏွိပ္ခန္းက ျပန္လာတယ္ဆုိရင္ လူေတြရဲ႕ အၾကည့္က တစ္မ်ဳိးျဖစ္လုိ႔ေနသည္၊ ဒါေတြကလည္း စပါ (spa) တုိ႔ အႏွိပ္ခန္းတုိ႔ကုိ ဘန္းျပၿပီး လုပ္စားၾကေသာ လူတစ္ခ်ဳိ႕ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္၊ စပါ (spa)တုိ႔ အႏွိပ္ခန္းတုိ႔ကုိ တရားဝင္ဖြင့္ခြင့္ေပးမေပး မသိပါ၊ ဒါေပမဲ့ ဖြင့္ေနၾကပါသည္၊ တကယ္ေတာ့ အေၾကာေျဖခ်င္သူ အေညာင္းေျဖခ်င္သူ စိတ္အပန္းေျဖလုိသူေတြ Relax, Refresh ေတြလုပ္ခ်င္ေနသူေတြ အတြက္ လုိအပ္ေနသည္ မဟုတ္ပါလား။

“ဘယ္က စပါ (spa) ကုိ သြားမွာလဲ”၊ မိန္းမကုိ ေမးလုိက္သည္၊
‘စုံစမ္းလုိက္ရင္ ရပါတယ္ ေမာင္ရယ္’ ဆုိတဲ့အေျဖနဲ႔အတူ မိန္းမကေတာ့ စပါ (spa) သြားေရးကုိ စတင္ လုပ္ေဆာင္ေနပါၿပီ၊ အေမ ေရာ မင္းေရာ သြားလုိ႔ရတဲ့ စပါ (spa) ကုိ ရွာပါလုိ႔၊ လုိလုိမယ္မယ္ ေျပာလုိက္သည္၊
မၾကာခင္မွာပဲ “ေတြ႔ၿပီ ေမာင္ေရ ၿမိဳ႕ထဲ ဘုရားသြားတဲ့လမ္းမွာပဲ၊ အေမ ကုိေမးၿပီး က်မ အခ်ိန္ကုိ ေတာင္းလုိက္ေတာ့မယ္”၊ ဒီလုိနဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔ ဒီညေန စပါ(spa) သြားျဖစ္ေတာ့မွာပါ၊ ကုိယ္ႏုိင္ငံမွာ က်ေနာ္ ပထမဦးဆုံးအႀကိမ္ စပါ(spa) သြားဘူးျခင္းျဖစ္ပါလိမ့္မည္။
ၿမိဳ႕ထဲမွာ ရွိတဲ့ စပါ (spa) ကုိ ေန႔လယ္ ၂နာရီခြဲ အေရာက္သြားရမည္ ျဖစ္သည္၊ လမ္းမွာကားၾကပ္ႏုိင္၍ ေန႔လယ္တစ္နာရီေလာက္ အိမ္ကထြက္ျဖစ္ၾကသည္၊ မိန္းမက စီစဥ္ထားသည့္ အတြက္ သူေနာက္ကုိပဲ လုိက္ရန္ ဆုံးျဖတ္ထားသည္၊ ဘယ္ စပါ(spa) လည္း ဆုိတာလဲ မေမးမိပါ၊ အေမသည္လည္း ဘန္ေကာက္တုိ႔ စကၤာပူတုိ႔တြင္ စပါ (spa)ကုိ သြားဘူးသျဖင့္ သူ႔အတြက္ မစိမ္းပါ၊ တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ သုံးေယာက္လုံးသည္ ကုိယ္ႏုိင္ငံမွာ ပထမဦးဆုံးအႀကိမ္ စပါ(spa) သြားၾကျခင္းျဖစ္ပါသည္။

စပါ(spa) ကုိ ေရာက္သြားေသာအခါ ဝင္လုိက္သည္နဲ႔ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္က လာႀကိဳသည္၊ appointment ယူထားသလားလုိ႔ေမးသည္၊ မိန္းမက ယူထားေၾကာင္းနဲ႔ သူ႔နာမည္ကုိ ေျပာလုိက္သည္၊ ခဏေစာင့္ပါ ဆုိၿပီး ဆုိဖါေတြမွာ က်ေနာ္တုိ႔ကုိ ထုိင္ခုိင္းထားသည္၊ ထုိင္ေစာင့္ရင္း ေဘးပတ္ဝန္းက်င္ကုိ အကဲခတ္ၾကည့္ လုိက္သည္၊ အျပင္ခန္းကုိ ၾကည့္ေတာ့ အျပင္အဆင္က ယုိးဒယားက အႏွိပ္ခန္းေတြနဲ႔တူသည္၊ အထဲမွာေတာ့ ဝင္မၾကည့္ရ၍ မသိရေသးပါ။

မ်ားမၾကာမီ ပုိင္ရွင္ ျဖစ္ဟန္တူေသာ အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္ ထြက္လာသည္၊ အသက္သုံးဆယ္ေက်ာ္ ေလးဆယ္နီးပါး ျဖစ္ႏုိင္သည္၊ ဝတ္စားထားပုံကေတာ့ ေခတ္မွီ စမတ္ၾကသည္၊ ထုိအခ်ိန္တြင္ က်ေနာ္တုိ႔ကုိ ဂရင္းတီး ေႏြးေႏြးေလး လာတုိက္သည္၊ ပုိင္ရွင္အမ်ဳိးသမီးသည္ က်ေနာ့္မိန္းမကုိ spa package ေတြ အေၾကာင္းရွင္းျပေနသည္၊ တကယ္ေတာ့ ေရာင္းခ်ေနျခင္းျဖစ္ပါသည္၊ က်ေနာ္ကေတာ့ က်ေနာ္ဘာလုပ္ခ်င္သည္ကုိ မိန္းမကုိ ေျပာထားၿပီး၍ ေစာင့္၍ပဲေနလုိက္ပါသည္၊ ခဏေနၾကေတာ့ ‘ေမာင္ေရ က်မတုိ႔ ႏွစ္ေယာက္အတြက္ေတာ့ သုံးမ်ဳိးေပါင္း၊ အေမ့အတြက္ကေတာ့ အေၾကာေျဖ တစ္မ်ဳိးပဲ ယူလုိက္တယ္၊ သူတုိ႔လာေခၚလိမ့္မယ္’ ဆုိလာပါသည္၊ က်ေနာ္ကေတာ့ အဆင္ေျပသလုိေပါ့လုိ႔ ျပန္ေျပာလုိက္မိသည္။

ခဏေနၾကာေတာ့ ဝတ္စုံျပည့္ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ေရာက္လာပါသည္၊ က်ေနာ္တုိ႔ကုိ spa အဝတ္အစားေတြလဲရန္ေပးပါသည္၊ က်ေနာ္တုိ႔အသီးသီး အခန္းထဲ ဝင္လဲၿပီးေသာအခါ၊ က်ေနာ့္မိန္းမအတြက္ အခန္းသည္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ေကာင္မေလးက သူႏွင့္လုိက္ခဲ့ရန္ေျပာသည္၊ က်ေနာ္နဲ႔ အေမကုိ ဆယ္ငါးမိနစ္ေလာက္ ေစာင့္ပါလုိ႔ဆုိသည္၊ တဆက္ထဲမွာပင္ အေမႏွင့္ မိန္းမက ေအာက္ထပ္ အခန္းေတြမွာျဖစ္ၿပီး၊ က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ အေပၚထပ္အခန္းမွာလုိ႔ဆုိသည္၊ အေမ့အတြက္ အေၾကာေျဖတာက တစ္နာရီပဲျဖစ္သည္၊ က်ေနာ္တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ နွစ္နာရီေက်ာ္ေက်ာ္ ၾကာမည္ျဖစ္သည္လုိ႔ ဆုိသည္၊ ဒီလုိနဲ႔ မိန္းမကေတာ့ ျပဳံးျပံဳးေလးနဲ႔ ေကာင္မေလးေနာက္သုိ႔္ လုိက္သြားေတာ့သည္။

က်ေနာ္တုိ႔ ေစာင့္ေနတုန္း ပုိင္ရွင္အမ်ဳိးသမီးထြက္လာၿပီး ဒီေန႔မွ အခန္းေတြၿပည့္ေနလုိ႔ ခုလုိေစာင့္ေပးေနတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လုိ႔ ဆုိၿပီး ရုံးခန္းထဲသုိ႔ ျပန္ဝင္သြားသည္၊ ေစာင့္ေနတဲ့အခန္းမွာေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ရယ္ ဧည့္ႀကိဳေကာင္မေလးရယ္ပဲရွိသည္၊ အခန္းတစ္္ခုလုံးကေတာ့ ၿငိမ့္ေညာင္းေသာ ေတးသံျဖင့္ ဖုံးလႊမ္းလွ်က္ ရွိပါသည္၊ ခဏေနၾကာ က်ေနာ္စိတ္ထဲမွာ အလြန္သာယာဖြယ္ရွိေသာ အေမြးရနံ႔တစ္ခုကုိ ရရွိလုိက္သည္၊ ထုိအခ်ိန္မွာ အေပၚထပ္မွ အစိမ္းေရာင္ ဝမ္းဆက္နဲ႔ ဆံပင္ရွည္ရွည္ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ ဆင္းလာပါသည္၊ ထုိေနာက္ အလြန္ယဥ္ေက်းပ်ဴငွာစြာျဖင့္ က်ေနာ္ကုိ အေပၚထပ္ကုိ လုိက္ခဲ့ဖုိ႔ ေခၚပါသည္၊ က်ေနာ္လည္း အေမကုိ သားအေပၚထပ္ လုိက္သြားလုိက္ဦးမယ္ ဆုိၿပီး က်ေနာ္လုိက္သြားခဲ့သည္၊ အေမက အေမအရင္ၿပီးလုိ႔ရွိရင္ ဒီမွာပဲ သားကုိေစာင့္ေနမယ္ေလ ဆုိၿပီး က်န္ရစ္ခဲ့ပါသည္။

………………………………………

အစိမ္းေရာင္ ဝမ္းဆက္နဲ႔ ဆံပင္ရွည္ရွည္ ေကာင္မေလး ေနာက္သုိ႔ လုိက္ရင္း အေပၚထပ္ကုိ ေရာက္လာေတာ့သည္၊ ေလွခါးထိပ္အဝမွာပင္ ခါးေတာင္းက်ဳိက္ထားေသာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ ထမိန္ရင္ရွားပုံစံ ဝတ္ထားေသာ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္တုိ႔က ခရီးဦးႀကိဳဆုိသလုိ လက္ကေလးေတြနဲ႔ က်ေနာ္သြားရမည့္ ေနရာကုိ ညႊန္ျပေနပါသည္၊ အစိမ္းေရာင္ ေကာင္မေလးက အခန္းတစ္ခုကုိျပရင္း ဒီအခန္းထဲက ေစာင့္ေနပါဆုိၿပီး ေခါင္းေလးၿငိမ့္ကာ တရုိတေသ ထြက္သြားသည္၊ က်ေနာ္လည္း အခန္းထဲသုိ႔ ဝင္လုိက္ပါသည္။


အခန္းတစ္ခုလုံးသည္ ေအးစိမ့္ေနပါသည္၊ ဖေယာင္းတုိင္ တစ္တုိင္အားထက္ တစ္ဝက္နည္းေသာ အလင္းေရာင္ ရွိသည္၊ အခန္းအလယ္တြင္ ခုတင္တစ္လုံးရွိေနသည္၊ ကုတင္သည္ ကတၱီပါ အျပည့္ခင္းထားပါသည္၊ ကတၱီပါ စြတ္ထားေသာ ေခါင္းအုံးတစ္လုံးလည္း ရွိပါသည္၊ စပါ(spa) တုိ႔ ထုံးစံအတုိင္း ခုတင္ေပၚတြင္ ေမွာက္လ်က္အိပ္ကာ ေစာင့္ေနပါသည္၊ အလြန္သာယာဖြယ္ရွိေသာ အေမြးရနံ႔သည္ အခန္းထဲမွာ ခုနကထက္ပုိပါသည္၊ ေတးသံကလည္း တကယ့္ ေရစီးဆင္းေနသလုိ ေအးျငိမ့္ေနပါသည္၊ အေၾကာမေျဖရခင္မွာပင္ တစ္ဝက္ေလာက္ေျပလုိ႔ ေနပါၿပီ၊ ကုိယ့္လူမ်ဳိးေတြရဲ႕ ဆားဗစ္ကုိ အထင္ေသးေသာ က်ေနာ္သည္ ဒီမွာေတြ႔ရတာေတြက တျခားစီျဖစ္လုိ႔ ေနပါသည္၊ ဒီအခ်ိန္မွာပဲ ထူးျခားေသာ အေမြးရနံ႔ တစ္ခုကုိ ထပ္ရလုိက္ပါသည္၊ တစ္ခ်ိန္ထဲမွာပင္ ‘ေမာင္ေတာ္ ႏွမေတာ္ စၿပီးျပဳစုပါရေစ’ ဆုိတဲ႔ သာယာစရာအေကာင္းဆုံး အသံကုိၾကားလုိက္ရပါသည္၊ ရပါတယ္ ရပါတယ္လုိ႔ ေျပာၿပီး စဥ္းစားလုိက္မိသည္၊ ဒီ စပါ(spa)က သူ႔ဝန္ထမ္းေတြကုိ ဆားဗစ္ကုိ ေတာ္ေတာ္ ေလ့က်င့္ေပးထားတာပဲ၊ လာတဲ့ customer ကုိ ေမာင္ေတာ္တုိ႔ အစ္ကုိယ္ေတာ္တုိ႔ အစ္မေတာ္ေတြ ေခၚခုိင္းထားတယ္လုိ႔ ျဖစ္ပါသည္၊ သူမကေတာ့ က်ေနာ့္ကုိ ဆီေမႊးန႔ံသာေတြ လိမ္းေပးကာ အေၾကာေတြ စေျဖေနပါၿပီ။

က်ေနာ္ေသခ်ာ ၾကည့္လုိက္မိသည္ က်ေနာ့္ကုိ အေၾကာေျဖေပးေနေသာ အမ်ဳိးသမီးသည္ ေရႊဝါေရာင္ ဝမ္းဆက္ကုိ ဝတ္ထားေသာ္လည္း ဒီဇုိင္းက အဆန္းျဖစ္သည္၊ ထမိန္ရင္ရွားပုံစံျဖစ္ေသာ္လည္း အစိမ္းေရာင္ အထက္ဆင္က ႀကီးမားကာ ဗုိက္ကစၿပီး ရင္ကုိဖုံးေစသည္၊ ေရႊဝါေရာင္ပုဝါကုိ ျခံဳထားသည္မွာလည္း ဘယ္လုိလႈပ္ရွား လႈပ္ရွား ပုဝါသည္ မက်ေပ၊ ခဏအတြင္းမွာပင္ အေညာင္းအညာတုိ႔သည္ ယူပစ္သလုိ ေပ်ာက္သြားခဲ့သည္၊ ‘အဆင္ေျပပါရဲ႕လား ေမာင္ေတာ္’လုိ႔ သူေမးလာသည္၊ က်ေနာ္က အလုိက္သင့္ပင္ ေခါင္းထဲမွာ stress ေတြမ်ားေနလုိ႔ ဆုိၿပီး ေျဖလုိက္မိသည္၊ ႏွမေတာ္ ေျဖေပးပါမယ္ ေမာင္ေတာ္လုိ႔ ဆုိသည္၊ ထုိေနာက္ က်ေနာ္ကုိ တင္ပလႅင္ေခြ ထုိင္ခုိင္းလုိက္သည္၊ သူမသည္ ဒူးေထာက္ခါ က်ေနာ္ေရွ႕မွာေနသည္၊ သူမမ်က္ႏွာကုိ ခုမွၾကည့္မိပါသည္၊ အလြန္တစ္ရာမွ က်က္သေရရွိလွသည္၊ ေနာက္ၿပီး သူမ၏ သန္႔ရွင္းလွပေသာ အျပဳံးတုိ႔ကုိ ေတြ႔လုိက္ရေလသည္။

‘ေမာင္ေတာ္ မ်က္ေစ့ေလးမွိတ္ၿပီး က်မ ေျပာတာေတြ စိတ္ထဲကနားေထာင္၊ ေမာင္ေတာ္ရဲ႕ အပူအပင္အေမာေတြ ေပ်ာက္သြားရလိ့မ္မယ္’၊ ‘ကဲ မ်က္ေစ့ေလးမွိတ္လုိက္’ ဆုိၿပီး က်ေနာ္ရဲ႕ နားထင္ေလးကုိ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြနဲ႔ ပြတ္ေပးပါသည္၊ ၿပီးေနာက္နဖူး၊ ေနာက္ဆံပင္ေလးေတြကုိ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြနဲ႔ ပြတ္ေပးပါေတာ့သည္၊ အလြန္ညွင္သာေသာ ထိေတြ႔မႈပါပဲ၊ တကယ္ပါ ဒီလုိမ်ဳိး က်ေနာ္ ပထမဦးဆုံး အႀကိမ္ ခံစားဘူးျခင္းျဖစ္ပါသည္၊
‘ေမာင္ေတာ္’
‘ႏွမေတာ္ ေမာင္ေတာ္ကုိ အရင္တုန္းက တစ္ဝႀကီး မျပဳစုေပးလုိက္ရဘူး ခုမွျပဳစုရမွာပါ၊ အဲဒီစိတ္က ႏွမေတာ္ကုိ အစြဲအလန္းႀကီးေစခဲ့ပါတယ္ ေမာင္ေတာ္’
‘ခုတစ္ဝႀကီးွျပဳစုပါရေစ ေမာင္ေတာ္’
က်ေနာ္ကေတာ့ သူမ ေျပာေနတာေတြကုိ သိပ္မသိေတာ့၊ ေသခ်ာတာကေတာ့ ဒီကုိ က်ေနာ္ ပထမဦးဆုံးအႀကိမ္ လာဖူးျခင္းျဖစ္သည္၊ ဒီေကာင္မေလး လူမွားေနတာျဖစ္ႏုိင္သည္လုိ႔ ေတြးလုိက္မိသည္၊ ၿပီးေနာက္ အထိအေတြ႔က က်ေနာ့္ကို ဖမ္းစားသြားသည္၊ သူမ ေျပာေနသည့္ စကားေတြထဲတြင္ နားေထာင္ရင္း ေမ်ာပါသြားခဲ့ပါၿပီ။

ေမာင္ေတာ္ ႏွမေတာ္တုိ႔ ေရႊတိဂုံ ဘုရား သြားဖူးရေအာင္ေလ၊ ႏွမေတာ္တုိ႔ ဖူးခဲ့ဘူးၾကတယ္ေလ၊
က်ေနာ္သည္ ေရႊတိဂုံ ဘုရားကုိ သြားေနသည္လုိ႔ ခံစားလုိက္ရသည္၊
ဒီမုဒ္ဦးကုိ မွတ္ထားေနာ္ ေမာင္ေတာ္ ဒီဘက္မွာ မယ္ေတာ္ႀကီး နန္းရွိတယ္ ေမာင္ေတာ္ေရာက္လုိ႔ရွိရင္ ဝင္ၿပီးကန္ေတာ့ေပါ့၊ အရုိေသ ေပးတဲ့ သေဘာေပါ့၊
ဒီလုိနဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ ေရႊတိဂုံဘုရား ပတ္ၾကသည္၊ သူမသည္ က်ေနာ္ကုိ ေအာင္ေျမ၏ အေနာက္ဘက္၊ မဟာေဗာဓိဘုရား၏ အေနာက္ဘက္တုိ႔ကုိ ေခၚသြားခဲ့သည္၊ ထုိထဲက ဘုရားတုိ႔ကုိ ဖူးေစခဲ့သည္၊ ေနာင္ေရာက္လွ်င္လည္း ဖူးရန္မွာေလသည္၊ ေနာက္ဆုံးေစတီေလး တစ္ဆူစီေရာက္လာသည္၊ ေစတီပတ္လည္တြင္ နတ္ဘီလူးရုပ္ေတြ ဝုိင္းရံထားသည္၊ ေမာင္ေတာ္ ေနာင္အခက္အခဲေတြ ရွိခဲ့လွ်င္ ဒီေစတီေလးမွာ လာဆုေတာင္းပါလုိ႔ ဆုိသည္၊ ခုမွ သတိထားမိသည္ က်ေနာ္ဖူးခဲ့ေသာ ေစတီေလးမ်ား၊ ဘုရားဆင္းတုေတာ္မ်ားတြင္ နတ္ဘီလူးရုပ္ပုံေတြနဲ႔ ရွိလုိ႔ေနသည္၊ ေနာက္ၿပီး ဘုရားေပၚတြင္ လူရွင္းေနသည္လုိ႔ ထင္ေနမိသည္၊

ဒီလုိနဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔ ေစတီေလးႏွစ္ဆူၾကား ေရာက္ခဲ့ၾကသည္၊ ကြက္လပ္ကေလးရွိသည္၊
လာ ေမာင္ေတာ္ ႏွမေတာ္တုိ႔ ဒီေနရာကေန ဘုရားကုိ အာရုံျပဳၾကရေအာင္၊ က်ေနာ္ထုိင္လုိက္သည္ ထုိေနရာေလးသည္ ေရႊတိဂုံေစတီ တစ္ခုလုံးကုိ ကြက္ကြက္ကြင္းကြင္း ဖူးျမင္ရသည္ကုိ ေတြ႔ရေလသည္၊
ဒီေနရာေလးကေန ဘုရားထီးေတာ္နားက ေခါင္းေလာင္း ဆည္းလည္းသံေတြကုိ ၾကားရတယ္ ေမာင္ေတာ္
အဲဒီ ဆည္းလည္းသံေတြကုိ အာရုံျပဳလုိက္ပါ ေမာင္ေတာ္
ေမာင္ေတာ္ရဲ႕ စိတ္ေမာ လူေမာ ရင္ေမာေတြ ေပ်ာက္သြားပါလိမ့္မယ္၊
အာရုံျပဳထားေသာ ဆည္းလည္းသံေတြ တုိးတိတ္သြားခ်ိန္ မွာေတာ့၊
ေမာင္ေတာ္ကုိ ႏွမေတာ္ ျပဳစုလုိ႔ ဝခဲ့ပါၿပီ၊ ေမာင္ေတာ္ ေရခ်ဳိးသန္႔စင္ၿပီး ျပန္ဆင္းလုိ႔ရပါၿပီ၊
ဆုိၿပီး က်ေနာ္ကုိ ေရခ်ဳိးခန္းသုိ႔ ျပေပးပါသည္၊ က်ေနာ္လည္း ျပန္ဆုံၾကေသးတာေပါ့လုိ႔ ေျပာၿပီး ေရခ်ဳိးခန္းထဲသုိ႔ ဝင္လုိက္ပါသည္။

---------------------------------

ေရခ်ဳိးၿပီးေသာအခါ က်ေနာ္သည္ တကယ္ကုိ တက္ၾကြလန္းဆန္းလုိ႔ေနပါသည္၊ စိတ္သစ္လူသစ္ကဲ့သုိ႔ ျဖစ္လုိ႔ေနပါသည္၊ တကယ့္ Refresh ျဖစ္လုိ႔သြားခဲ့ပါသည္၊ ဒီလုိနဲ႔ က်ေနာ္ေအာက္ထပ္ကုိ ျပန္ဆင္းခဲ့ပါသည္၊ ေလွခါး အဝတြင္ အရင္လုိ ႀကိဳဆုိေနေသာ ေကာင္ေလးႏွင့္ ေကာင္မေလးေတြကုိ မေတြ႔ရေတာ့ပါ၊ ၿငိမ့္ေညာင္းေသာ ေတးသံလည္း မၾကားရေတာ့ပါ၊ အေမႊးရနံ႔တုိ႔လည္း ေျပာင္းလဲလုိ႔ေနသည္၊ မိတ္ကပ္ အလွဆီ အနံ႔မ်ားသာ ရရွိလုိ႔ေနေလသည္။

က်ေနာ္ေအာက္ထပ္ကုိ္ ေရာက္ခါနီး ေလွခါးအဆုံးမွာ အလန္႔တၾကား ေအာ္သံမ်ားၾကားလုိက္ရသည္၊ လူတစ္ေယာက္ အေပၚထပ္ကဆင္းလာတယ္၊ ေယာက္်ား တစ္ေယာက္ ဆင္းလာတယ္ စသျဖင့္ ေအာ္ေနၾကသည္၊ ‘ရွင္ဘယ္သူလဲ ဒါမိန္းမသီးသန္႔ အလွျပင္တဲ့ေနရာ ရွင္ဘယ္လုိ ဝင္လာသလဲ’၊ က်ေနာ္ကုိ ရပ္ကာ ေမးေတာ့သည္၊ မိန္းမႀကီးႀကီးသုံးေယာက္ေလာက္က က်ေနာ္ကုိ ဝုိင္းထားသည္၊ က်ေနာ္ကလည္း “ငါအားလုံးၿပီးလုိ႔ အဝတ္လဲဖုိ႔ ျပန္လာတာေလ မင္းတုိ႔ကဘယ္လုိလဲ ဘာေတြလာေမးေနတာလဲ”၊ က်ေနာ္ျပန္ေမးလုိက္သည္၊ က်ေနာ္ ေဘးပတ္ဝန္းက်င္ကုိ ၾကည့္လုိက္ေသာအခါ အခန္းေတြသည္ လုံးဝေျပာင္းလဲေနသည္၊ အေမေစာင့္ေနမည္ဆုိေသာ ဆုိဖါေတြလည္း မရွိေတာ့ပါ၊ က်ေနာ္ခုမွ လုံးဝအ့ံအားသင့္ရပါေတာ့သည္၊ အားလုံးသည္ ေျပာင္းလဲလုိ႔ေနသည္၊ က်ေနာ္ဘယ္ကုိ ေရာက္ေနတာလဲ၊ ေလွခါးကေတာ့ ဒီေလွခါးႀကီးပဲျဖစ္သည္၊
ထုိသုိ႕ က်ေနာ္စဥ္းစားေနခ်ိန္တြင္ အန္တီလာၿပီဆုိေသာ အသံႏွင့္အတူ မိန္းမႀကီးတစ္ေယာက္နဲ႔ ေကာင္မေလး ႏွစ္ေယာက္ အခန္းထဲသုိ႔ ဝင္လာေလသည္၊ သူတုိ႔သည္ က်ေနာ္ေဘးနားက ခြာေပးလုိက္သည္၊ အန္တီလုိ႔ သူတုိ႔ေခၚေသာမိန္းမႀကီးကုိ က်ေနာ္ျမင္ဘူးသလုိလုိျဖစ္ေနသည္၊ ဟုတ္သည္ စပါ(spa) ပုိင္ရွင္အမ်ဳိးသမီးနဲ႔ ေတာ္ေတာ္တူသည္ အသက္ႀကီးတာပဲ ကြာပါလိမ့္မည္၊ အန္တီလုိ႔ေခၚေသာမိန္းမႀကီးသည္ က်ေနာ္ကုိၾကည့္ၿပီး တုန္လႈပ္ေနသည္၊ ‘မင္း မင္း ရွင္ ရွင္ဘယ္လုိျပန္ေရာက္ လာတာလဲ’၊ တုန္တုန္ရီရီနဲ႔ေမးသည္၊ အန္တီႀကီး၏ တုန္တုန္ရီရီနွင့္ ေမးခြန္းေတြေၾကာင့္ အားလုံးေၾကာင္၍ ေနၾကသည္၊ “ခုပဲက်ေနာ္ အားလုံးၿပီးလုိ႔ အေပၚထပ္က အဝတ္လဲဖုိ႔ ျပန္ဆင္းလာတာေလ”၊ ‘မျဖစ္ႏုိင္ဘူး မျဖစ္ႏုိင္ဘူး’ ‘ခုမွ ရွင္ျပန္ေရာက္လာတာ၊ ဘယ္ကျပန္ေရာက္လာတာလဲ’၊ ထုိသုိ႔ေျပာရင္း က်ေနာ္ကုိ ေသခ်ာသုိက္ၾကည့္ေနရင္း ထုိမိန္းမႀကီးလဲက်သြားေတာ့သည္၊ အားလုံးက မိန္းမႀကီးကုိ အာရုံဝုိင္းစုိက္ေနၾကတဲ့ အခ်ိန္မွာ၊ ရႈပ္ရႈပ္ယွက္ယွက္နဲ႔ ငါဘာသာ ဒီအတုိင္းျပန္ေတာ့မယ္ က်န္တာေတြ မိန္းမကုိရွင္းခုိင္းမယ္ဆုိၿပီး က်ေနာ္ စပါ(spa) အျပင္သုိ႔ ထြက္္လာခဲ့သည္။

လမ္းမကုိေရာက္ေသာ အခါ ဘုရားလမ္းသည္ ေျပာင္းလဲလုိ႔ေနေၾကာင္း ေတြ႔ရသည္၊ လမ္းသည္ ေသေသသပ္သပ္နဲ႔ ျဖစ္လုိ႔ေနသည္၊ လူေတြ မထူထပ္ေတာ့ပါ၊ လူမ်ား ကားမ်ားသည္လဲ အနည္းငယ္ သစ္လြင္ေနသည္ကုိ ေတြ႔ရသည္၊ က်ေနာ္မျမင္ဘူးေသာ ကားေမာ္ဒယ္မ်ားျဖစ္လုိ႔ေနသည္၊ အိမ္ကုိျပန္ခ်င္ေသာ စိတ္ေၾကာင့္ ေဘးပတ္ဝန္းက်င္ကုိ ဂရုမစုိက္ႏုိင္အားပါ၊ Taxi လုိ႔ေရးထားေသာ ကားတစ္စီးကုိ တားလုိက္ေသာအခါ ရပ္ေပးသည္၊ ကားထဲဝင္လုိက္ၿပီး အိမ္လိပ္စာကုိ ေျပာလုိက္သည္၊ ကားသမားသည္ က်ေနာ္ကုိ ဘာမွျပန္မေျပာပဲ ေမာင္းလုိ႔သြားသည္၊ ဒီ Taxi မ်ဳိးကုိ က်ေနာ္တစ္ခါမွ မစီးဘူးပါ အဆင့္ျမင့္ပါသည္၊ က်ေနာ္ဝတ္လာေသာ စပါ(spa)က အဝတ္အစားကုိလည္း ယာဥ္ေမာင္းကဘာမွ မေျပာပါ၊ စဥ္းစားေနရင္းနဲ႔ပင္ Taxi သည္ အိမ္ေပါက္ဝသုိ႔ ေရာက္လာေလသည္၊ က်ေနာ္က ခဏေနဦး က်ေနာ္ကားခ ေတာင္းေပးမယ္ဆုိၿပီး အိမ္ထဲသုိ႔ “မခ်ဳိေရ မခ်ဳိေရ ဒီမွာ ကားခလာေပးေပးဦး” လွမ္းေျပာလုိက္သည္၊

ထုိအခါ အိမ္ထဲက က်ေနာ္ မသိေသာ မိန္းမႀကီးတစ္ေယာက္ ထြက္လာသည္၊ က်ေနာ္ကုိ ျမင္ေတာ့ အမယ္ေလးေတာ့ ဆုိၿပီးလန္႔ေအာ္သည္၊ ဘာေအာ္တာလဲ ကားခေပးလုိက္ဆုိၿပီး ျပန္ေအာ္လုိက္မိသည္၊ မိန္းမႀကီးလည္း ေၾကာက္လန္႔ေသာ ပုံစံျဖင့္ ကားခသြားေပးေလသည္၊ ၿပီးေနာက္ က်ေနာ္အိမ္ထဲသုိ႔ဝင္ေနသည္ကုိ ေရွ႕ကအတင္းျဖတ္က အိမ္ထဲသုိ႔ ေျပးဝင္ရင္း ‘ဆရာျပန္ေရာက္လာၿပီ’ ‘ဆရာျပန္ေရာက္လာၿပီ’ ေအာ္ကာေနေလေတာ့သည္။

က်ေနာ္သည္ အိမ္ထဲသုိ႔ ဝင္လာရင္း ဘယ္နွယ္ ငါ့အိမ္က ေဟာင္ႏြမ္းသြားပါလိမ့္၊ ဆုိဖါအပါအဝင္ ပရိေဘာဂ ေတြက အေရာင္မွိန္လုိ႔ေနပါသည္၊ ထုိအခ်ိန္တြင္ လူငါးေယာက္ေလာက္ ဧည့္ခန္းထဲ ထြက္လာၿပီး အံံ့ၾသေသာ တုန္လႈပ္ေသာ မ်က္နာေတြနဲ႔ က်ေနာ္ကုိ ၾကည့္လုိ႔ေနသည္၊ က်ေနာ္လည္း သူတုိ႔ကုိ တစ္ေယာက္ခ်င္း လုိက္ၾကည့္လုိက္မိသည္၊ ခင္ဗ်ား ကုိစုိးဝင္း မဟုတ္လား၊ မိန္းမႀကီးကုိ ခင္ဗ်ားက မခ်ဳိ၊ ေနာက္တစ္ေယာက္ၾကေတာ့ ႏြယ္နီ သူတုိ႔ကုိ က်ေနာ္မွတ္မိသြားသည္၊ “ခင္ဗ်ားတုိ႔ ဘာလုိ႔အသက္ေတြ ႀကီးသြားၾကတာလဲ” က်ေနာ္ေမးလုိက္မိသည္၊ ခင္ဗ်ာ ရွင္ဆုိၿပီး အံ့ၾသသံေတြၾကားရသည္၊ ဆရာထြက္သြားတာ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ ရွိၿပီေလ၊ ဗ်ာ က်ေနာ္ အလန္႔တၾကားေအာ္လုိက္မိသည္၊ ဘယ္လုိဘာ က်ေနာ္ ျပန္ေမးလုိက္သည္၊
‘ဟုတ္တယ္ ဆရာ၊ လြန္ခဲ့တဲ့ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္က ဆရာ စပါ ဆုိတာသြားၿပီး အေပၚထပ္တက္သြားတာ ျပန္မဆင္းလာပဲ ေပ်ာက္သြားခဲ့တယ္’၊
“ဟာ မဟုတ္တာ”ဆုိၿပီး က်ေနာ္ အနီးနားက မွန္ထဲ က်ေနာ္ကုိယ္က်ေနာ္ ေျပးၾကည့္လုိက္သည္၊ က်ေနာ္သည္ ဘာမွ မေျပာင္းလဲပါ အရင္အတုိင္းအသက္ သုံးဆယ္ မျပည့္ေသးတဲ့ အရြယ္ပါပဲ၊ ‘ဟုတ္တယ္ ဆရာရုပ္က ဘာမွမေျပာင္းလဲလုိ႔ က်မတုိ႔က သရဲထင္ၿပီး လန္႔ေနတာ’လုိ႔ မခ်ဳိကဆုိသည္၊ “ဒါဆုိ အေမနဲ႔ မီမီေရာ”၊ မီမီက က်ေနာ္မိန္းမျဖစ္သည္၊ မခ်ဳိက
‘အေမႀကီးအခန္းထဲမွာရွိတယ္ လာၾက လာၾက အေမႀကီးဆီသြားရေအာင္ အေမႀကီးတအားဝမ္းသာသြားမွာပဲ’၊
‘ဘယ္သူေတြဘာေျပာေျပာ အေမႀကီးက ငါ့သားတစ္ေန႔ျပန္လာမွာ ဆုိၿပီး ဆရာကုိ ေစာင့္ေနတယ္၊ ေန႔တုိင္နည္းပါးပါပဲ စပါဖြင့္ခဲ့တဲ့အိမ္နားသြားၿပီး ဆရာကုိသြားရွာခဲ့သည္၊ ဆရာစိတ္နဲ႔ အေမႀကီးႏွလုံးေရာဂါ ရသြားခဲ့တယ္ေလ၊’
‘ေရာဂါက ေတာ္ေတာ္ဆုိးဝါးခဲ့တယ္၊ လြန္ခဲ့တဲ့၂ႏွစ္ေလာက္က ေဆးေက်ာင္းသူ ကေလးမေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ စပါဖြင့္ခဲ့တဲ့အိမ္နားမွာ အေမႀကီးေတြ႔ခဲ့ရၿပီး အဲဒီကေလးမေလးက အေမႀကီးကုိ လာၿပီးျပဳစုခဲ့တယ္၊ ဒါနဲ႔ တျဖည္းျဖည္း အေမႀကီးေရာဂါသိသိသာသာ သက္သာလာၿပီး တရားေတြအားထုတ္ျဖစ္ခဲ့တယ္၊ ဒါေပမဲ့ ေရာဂါအခံေတာ့ ရွိေနပါေသးတယ္၊ အေမႀကီးက အရင္ မခ်ဳိေနတဲ့ အခန္းထဲမွာေနတယ္ေလ’၊ က်ေနာ္တုိ႔အခန္းဝေရာက္တဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ ကုိစုိးဝင္းတုိ႔ အေမအခန္းထဲေရာက္လုိ႔ေနပါသည္၊ ‘ငါ့သားျပန္ေရာက္လာၿပီ မဟုတ္လား ငါ အသံၾကားရတယ္’ ဆုိတဲ့ အေမ့အသံကုိ က်ေနာ္အခန္းဝက ၾကားေနရသည္၊ အေမ အသံသည္ အရင္အတုိင္း မေျပာင္းလဲေသးပါ။

----------------------------------

အေမက က်ေနာ္ကုိဖက္၍ ငုိေသာအခါ က်ေနာ္လည္း ငုိမိပါသည္၊ အေမသည္ တကယ့္ အဖြားႀကီး တစ္ေယာက္လုိျဖစ္သြားပါၿပီ၊ အေမနဲ႔သားတုိ႔ၾကားတြင္ အသက္ေတြ အရြယ္ေတြကုိ သတိမျပဳႏုိင္အားပါ၊ အေမနဲ႔သားတုိ႔ရဲ႕ အလြမ္းသည္မႈသည္ ႏွစ္နာရီေလာက္ၾကာခဲ့ေလသည္၊ ၿပီးေနာက္ အေမသည္ က်ေနာ္နဲ႔အတူ အိမ္ေရွ႕သုိ႔ ထြက္လာခဲ့သည္၊ အိမ္ရွိ လူအားလုံးတုိ႔သည္လည္း အိမ္ေရွ႕ဧည့္ခန္းသုိ႔ ေရာက္ရွိလုိ႔ေနပါသည္၊


အေမသည္ က်ေနာ့္မ်က္ႏွာကုိ တစိမ့္စိမ့္ၾကည့္၍ ေနသည္၊ “အေမ သားဘယ္ကုိမွ မသြားဘူးအေမ၊ သားအေပၚထပ္တက္ၿပီး ျပန္အဆင္းမွာ အားလုံးဟာ ေျပာင္းလဲေနတယ္ အေမ”၊
“ယုံပါအေမရယ္” “ယုံပါအေမရယ္”၊ က်ေနာ္ တုန္တုန္ရီရီနဲ႔ အေမ့ကုိေျပာလုိ႔ေနပါသည္၊
အေမယုံပါတယ္ သားရယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ငါ့သားျပန္ေရာက္လာမယ္ ဆုိတဲ့ ယုံၾကည္မႈဟာ အေမဆီမွာ အျမဲရွိခဲ့တာေပါ့၊

ဒါေပမဲ့ သားရယ္၊ သားအေပၚထပ္တက္ သြားခဲ့တာ အႏွစ္၂၀ေက်ာ္ၾကာခဲ့ပါတယ္၊ တကယ့္ကုိ အႏွစ္၂၀ေက်ာ္ၾကာခဲ့ပါတယ္၊ ငါ့သားလည္း ယုံပါ၊ အေမတုိ႔ မခ်ဳိတုိ႔ ကုိစုိးဝင္းတုိ႔ ရုပ္ေတြနဲ႔ အသက္ေတြကုိပဲၾကည့္ေလ၊ သားေျပာသလုိ သားအေပၚထပ္တက္သြားေနတုန္း ဘာေတြျဖစ္ခဲ့သလည္း ဆုိတာ အေမေျပာျပမယ္ေလ၊ အေမသည္ လက္ရွိျဖစ္ေနတာကုိ ပကတိအေျခအေနလုိ႔ ယူဆကာ က်ေနာ္ကုိ တည္ၿငိမ္စြာျဖင့္ ေျပာျပပါေတာ့သည္။

ငါသား စပါအၿပီးကုိ အေမေရာ သမီး မီမီပါ ဆုိဖါေပၚမွာထုိင္ၿပီးေစာင့္ေနခဲ့ပါတယ္၊ ႏွစ္နာရီေလာက္ၾကာတဲ့အထိေပါ့၊ သားျပန္မဆင္းလာေတာ့ တစ္ခုခုမွားေနၿပီ ဆုိၿပီးေတာ့ မီမီက ေကာင္တာကုိ သြားေမးပါတယ္၊ သူတုိ႔က အေပၚထပ္တက္ၾကည့္ေပးပါတယ္၊ အေပၚထပ္မွာ သားမရွိေတာ့ဘူးလုိ႔ေျပာတယ္၊ ပုိင္ရွင္အမ်ုိးသမီးလည္း ဝင္ရွာတာေပါ့သားရယ္၊ သားကုိလုပ္ေပးရမဲ့ ေကာင္မေလးက၊ သားမလာလုိ႔ တျခားတစ္ေယာက္ကုိ လုပ္ေပးလုိက္တယ္ဆုိတယ္၊ ဒီလုိပဲ တစ္ခ်ဳိ႕သူေတြလုိ မေစာင့္ႏုိင္လုိ႔ ျပန္သြားၾကတယ္ ထင္လုိ႔ပါလုိ႔ ဆုိတယ္၊ စပါ(spa) တစ္ခုလုံးကေတာ့ ရႈပ္ယွက္ခတ္လုိ႔သြားခဲ့ပါတယ္၊ မီမီကလည္း ေသခ်ာေအာင္ သားအိမ္ျပန္သြားလား ဆုိၿပီး အိမ္ကုိဖုန္းဆက္ ရွာခုိင္း၊ ကုိစုိးဝင္းတုိ႔က သားျပန္မလာဘူးလုိ႔ ရွာၿပီးေတာ့ ေျဖၾကတယ္၊ ေနာက္ အဝတ္လဲခန္းက ေလာ္ကာဘူးထဲမွာ သားအဝတ္အစား၊ နာရီ၊ ဖုန္း ႏွင့္ ပုိက္ဆံအိတ္ ေတြက ဒီအတုိင္းရွိေနတုန္းပဲေလ၊ သား ဒီ စပါ(spa) ဝတ္စုံ တစ္ခုထဲနဲ႔ အျပင္ကုိ ဘယ္လုိမွ မထြက္သြားႏုိင္ဘူးေပါ့၊ မီမီက ပုိင္ရွင္ေတြနဲ႔ ျငင္းေတာ့တာပါပဲ။

ဒီေနာက္ သူတုိ႔က သား အေပၚထပ္ တက္မလာဘူးလုိ႔ ဆုိၾကျပန္တယ္၊ အေမက အေမမ်က္စိေရွ႕မွာပဲ၊ သား အေပၚထပ္ကုိ တက္သြားတာလုိ႔ ေျပာရတာေပါ့၊ သားကုိ အစိမ္းေရာင္ ဝတ္ထားတဲ့ ေကာင္မေလး လာေခၚသြားတာလုိ႔ ေျပာေတာ့၊ အဲဒီမွာ သူတုိ႔ကေျပာတယ္ သူတုိ႔ဝန္ထမ္းေတြထဲမွာ ဘယ္သူမွ အစိမ္းေရာင္ မဝတ္ဘူးေပါ့၊ ေသခ်ာတာကေတာ့ အေမမ်က္စိေရွ႕မွာပဲ၊ သား အေပၚထပ္ တက္သြားတာလုိ႔ အေမလည္း ျငင္းတာေပါ့၊ အေမႏွင့္ သမီး မီမီတုိ႔ အေပၚထပ္ တစ္ခန္းၿပီးတစ္ခန္း ဝင္ရွာပါတယ္၊ သားကုိ မေတြ႔ရပါဘူး၊ ေနာက္ဆုံး အျငင္းအခုံေတြက ပုိၿပီးျပင္းထန္လာတယ္၊ သူတုိ႔က သား စပါ(spa) မလုပ္ပဲ၊ ဒီအတုိင္းပဲ ထြက္သြားတာလုိ႔ ေျပာတယ္၊ အေမတုိ႔ကလည္း သား ဒီ စပါ(spa) မွာ ေပ်ာက္ေနတာ ဆုိၿပီးေတာ့ေပါ့၊ ဒီလုိနဲ႔ သမီး မီမီက ေနာက္ဆုံး ရဲကုိ အေၾကာင္းၾကားလုိက္တယ္၊ ရဲေတြေရာက္လာၿပီး စစ္ၾကေမးၾကတာေပါ့၊ ရဲေတြလည္း စပါ(spa) တစ္ခုလုံးရွာ၊ အနံ႔ခံ ေခြးေတြပါ ေခၚၿပီး ရွာၾကပါတယ္၊ ရွာလုိ႔ မေတြ႔ၾကပါဘူး၊ ေသခ်ာတာ တစ္ခုက စပါ(spa)ရဲ႕ တံခါးေပါက္ CCTV မွတ္တမ္းထဲမွာ သားျပန္ထြက္သြားတာ လုံးဝ မရွိဘူးဆုိတာေပါ့။

ဒီလုိနဲ႔ ေမေမတုိ႔လည္း အိမ္ျပန္ေရာက္လာၾကတယ္၊ မယုံႏုိင္စရာေကာင္းတဲ့ သားရဲ႕ ေပ်ာက္ဆုံးျခင္းပါပဲ၊ လူေပ်ာက္ကလည္း သုံးရက္ေနမွ အမႈဖြင့္လုိ႔ရတယ္၊ စပါ(spa)ကုိလည္း ရဲေတြက ခဏပိတ္ခုိင္းလုိက္တယ္၊ ေနာက္ပုိင္း CID မႈခင္းရဲေတြေတာင္ စပါ(spa)ကုိ သြားထပ္ရွာၾကေသးတယ္လုိ႔ ဆုိတယ္သားရယ္၊ အေမလည္း ေန႔တုိင္းနည္းပါး စပါ(spa)နားကုိ သြားၿပီး သားျပန္အလာကုိ သြားေစာင့္ေနတာေပါ့၊ ေနာက္ပုိင္း စပါ(spa)လည္း ပိတ္သြားခဲ့တယ္၊ သမီး မီမီလည္း သားခုလုိ ရုတ္ျခည္းေပ်ာက္သြားေတာ့ ဘယ္လုိခံစားရမလဲဆုိတာ သားပဲ ေတြးၾကည့္ေပါ့ကြယ္၊ ဒီလုိနဲ႔ တစ္လ၊ ႏွစ္လ၊ တစ္ႏွစ္ ႏွစ္ႏွစ္၊ ရက္ေတြၾကာလာခဲ့ပါတယ္၊ သမီး မီမီလည္း သားရဲ႕ လုပ္ငန္းေတြကုိ သူတတ္သေလာက္ ဆက္လက္လုပ္တာေပါ့၊ သူလုပ္ႏုိင္တာေတြကုိေပါ့၊ တစ္ခ်ဳိ႕ လုပ္ငန္းေတြကုိေတာ့ ၊ အေမပဲ ေရာင္းခုိင္းလုိက္ပါတယ္၊ ေနာက္ပုိင္း ကုိယ့္သား အတြက္နဲ႔ သမီး မီမီကုိ မခံစားေစခ်င္ေတာ့ဘူး၊ မနစ္နာေစခ်င္ေတာ့ဘူး၊ သား ေပ်ာက္သြားၿပီး ဆယ္ႏွစ္ျပည့္ၿပီးတာနဲ႔၊ ရဲစခန္းကလည္း အမႈလာပိတ္တယ္၊ တဆက္တည္းမွာပဲ သမီး မီမီ အရြယ္ရွိတုန္း ေမေမကုိယ္တုိင္ပဲ သူ႔မိဘေတြ ေရြးခ်ယ္ခဲ့တဲ့ သင့္ေတာ္တဲ့ သူတစ္ေယာက္နဲ႔ အိမ္ေထာင္ထပ္ျပဳေစခဲ့ပါတယ္။

ရဲစခန္းအမႈကုိေတာ့ အေမမပိတ္ခဲ့ဘူး၊ သားေလးကုိ ရွာရင္း၊ သားေလး ျပန္အလာကုိ အေမေစာင့္ေနခဲ့တာေပါ့၊ ေနာက္ပုိင္း အေမ ႏွလုံးေရာဂါ ရခဲ့တာေလ၊ ဒါေပမဲ့ အေမ ဘုရားလမ္းကုိ သြားျပီး သားရွာေတာ့ မပ်က္ခဲ့ပါဘူး၊ တစ္ေန႔ေပါ့ စပါ(spa) ဖြင့္ခဲ့တဲ့ အိမ္အနားမွာ အေမမူးလဲမလုိ ျဖစ္ေနတုန္း၊ ကေလးမေလး တစ္ေယာက္က အေမကုိ ကူညီခဲ့တယ္၊ အိမ္အထိ ျပန္လုိက္ပုိ႔ေပးခဲ့တယ္၊ ေနာက္ပုိင္း အဲဒီ့ကေလးမေလးက အေမကုိခင္ၿပီး အေမ့ကုိ လာလာျပဳစုေပးတယ္၊ ေနာက္ၿပီး ကေလးမေလးက ငယ္ေပမဲ့ အေမကုိ တရားဓမၼေတြနဲ႔ နီးစပ္ေစခဲ့တာ၊ ဒီလုိနဲ႔ အေမလည္း ေရာဂါသက္သာလာၿပီး တရားေတြလုပ္ျဖစ္ခဲ့တာပဲ၊ ကေလးမေလးေၾကာင့္ ခုသားနဲ႔ အေမက်န္းက်န္းမာမာပါ ျပန္ေတြ႔ရတာပါ၊ အဲဒါ ကေလးမေလးရဲ႕ေက်းဇူးေပါ့သားရယ္၊

အေမ ေျပာျပလုိ႔ ဘာေတြျဖစ္ခဲ့တာဆုိတာ က်ေနာ္သိခဲ့ရပါသည္၊ က်ေနာ္ ကလည္း အေပၚထပ္မွာ က်ေနာ့္ကုိ ျပဳစုေပးတဲ့ အေၾကာင္း၊ ၿပီးေနာက္ ေအာက္ထပ္ကုိ ဆင္းလာတဲ့ အေၾကာင္း ဒီထက္ က်ေနာ္ပုိ၍ မေျပာ ႏုိင္ခဲ့ပါ၊ အေၾကာင္းစုံကုိ နားေထာင္ၿပီးတဲ့ ေနာက္ မခ်ဳိတုိ႔ကေတာ့ သူတုိ႔အခ်င္းခ်င္း က်ေနာ့္ကုိ နတ္ဖြက္လုိက္တာ၊ နတ္ေရေတြခ်ဳိးလာလုိ႔ ရုပ္နုေနတာလုိ႔ မၾကားတၾကား တီးတုိးေျပာေနၾကပါသည္။
က်ေနာ္ ျပန္ေရာက္ရွိလာေသာ သတင္းသည္ ပ်႕ံႏွ႔ံသြားခဲ့ပါသည္၊ ေနာက္ေန႔မွာ ရဲတပ္ဖြဲ႔ ဝင္ေတြေရာက္လာပါသည္၊ စစ္ေဆးေမးျမန္းၿပီး လက္ေဗြေတြႏွိပ္ မွတ္ခ်က္ေတြ ယူပါသည္၊ က်ေနာ္သည္ က်ေနာ္ျဖစ္ေၾကာင္း ေထာက္ခံေပးၾကပါသည္၊ က်ေနာ္ အေပၚထပ္တက္ ေပ်ာက္သြားတုန္းက အမႈလုိက္ အရာရွိေလးသည္၊ အခုေတာ့ ရဲမႈးႀကီး ျဖစ္လုိ႔ေနပါၿပီ၊

မီမီလည္း ေရာက္လာပါသည္၊ သူ႔အမ်ဳိးသားလည္း ပါလာပါသည္၊ မီမီသည္ မိန္းမႀကီး တစ္ေယာက္ ျဖစ္လုိ႔ေနသည္၊ အသက္ ေလးဆယ္ေက်ာ္သြားခဲ့ၿပီကုိး၊ က်ေနာ္ကုိၾကည့္ၿပီး ပထမေတာ့ ငုိပါသည္၊ ေနာက္ေတာ့ စကားေတြေျပာျဖစ္ၾကပါသည္၊ သူတြင္ ရွစ္ႏွစ္အရြယ္ သားေလးတစ္ေယာက္ ရွိလုိ႔ေနပါၿပီ၊ ကံတရားသည္ မီမီႏွင့္ က်ေနာ္ကုိ ဒီေလာက္ပဲ ေပါင္းခြင့္ေပးခဲ့တာပဲလုိ႔ ဆုိၿပီး က်ေနာ္ ေျဖယူရပါသည္။

ေဆြမ်ဳိးသူငယ္ခ်င္းေတြ အသိမိတ္ေဆြေတြ အိမ္သုိ႔ လာေရာက္ႏူတ္ဆက္ၾကသည္ကုိ လက္ခံရင္း က်ေနာ္အတြက္ အခ်ိန္ေတြကုိ ကုန္ေစခဲ့ပါသည္၊ ျပန္ေရာက္ၿပီးကတည္းက အျပင္ကုိ က်ေနာ္ မထြက္ျဖစ္ခဲ့ပါ၊ အသိမိတ္ေဆြတုိ႔သည္ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ေပ်ာက္ၿပီး ျပန္ေရာက္လာသူ က်ေနာ္ကုိ သူတုိ႔နည္း သူတုိ႔နားလည္မႈနဲ႔ လက္ခံၾကပါသည္၊ က်ေနာ္သည္ ေအာက္ထပ္က စာၾကည့္ခန္းကုိ က်ေနာ့္အခန္းအျဖစ္ေျပာင္းလဲ ေနထုိင္ၿပီး၊ က်ေနာ္သည္ က်ေနာ္ အနွစ္ႏွစ္ဆယ္ ေပ်ာက္သြားသည္ ဆုိျခင္းကုိ လက္ခံ၍ မရေသးပါ၊ က်ေနာ္အတြက္ကေတာ့ က်ေနာ္သည္ အေပၚထပ္တက္ကာ ျပန္ဆင္းလာျခင္းပဲ မဟုတ္ပါလား။

-----------------------------

ဒီေန႔ထိ အျပင္သုိ႔ မထြက္ေသးေသာ က်ေနာ္ကုိ အေမသည္ ေရႊတိဂုံဘုရားသြားဘုိ႔ ေခၚပါသည္၊

ဒီေန႔ ဘုရားမွာ ကေလးမေလးနဲ႔ အေမ ခ်ိန္းထားတယ္သားရယ္၊ သားလဲလုိက္ခဲ့ေပါ့၊ အေမ့ေက်းဇူးရွင္ေလးကုိ သားေတြ႔ရတာေပါ့၊
စိတ္ထဲတြင္ တုိက္တြန္းမႈ တစ္စုံတစ္ရာ ရွိေနသည္ အလား၊ အေမႏွင့္အတူ ဘုရားသြားခ်င္စိတ္ေတြ ျဖစ္ေပၚလာသည္၊ ဒီလုိနဲ႔ က်ေနာ္သည္ အေမႏွင့္အတူ ဘုရားလုိက္ျဖစ္ခဲ့သည္။

က်ေနာ္တုိ႔ ဘုရားကုိ အေရွ႕ဘက္မုဒ္ ဓါတ္ေလွခါးမွ တက္ျဖစ္ခဲ့သည္၊ ဓါတ္ေလွခါး တံခါး အဆုံးမွာ က်ေနာ္တုိ႔ အေမကေက်းဇူးရွင္လုိ႔ ေခၚတဲ့ ကေလးမေလးကုိ ေစာင့္ရပါသည္၊ ခဏေနၾကာ ကေလးမေလး ေရာက္လာပါသည္၊ လက္ထဲတြင္ ၾကာပန္းေတြနဲ႔
ဒီေန႔အေမႀကီးက ၾကာပန္းလွဴမယ္ေျပာထားလုိ႔ သမီးသြားဝယ္ေနတာနဲ႔ ၾကာသြားတယ္၊ ေတာ္ေတာ္ သြက္လက္ေသာ ကေလးမေလးပဲ၊ ကေလးမေလးကုိ ေသခ်ာၾကည့္လုိက္ေတာ့ က်ေနာ္ ရင္ေတြခုန္ တုန္တုန္ရီရီ ျဖစ္သြားရပါသည္၊ ‘သားေရ ဒါက ႏွင္းမုိးသူဇာတဲ့ အေမေျပာတဲ့သူေလးပဲ’၊ ‘သမီးေလး ဒါက အေမသား ေဇာ္ႏုိင္ထက္ ျပန္ေရာက္လာတာ’၊ ‘ဝမ္းသာလုိက္တာ ကုိႀကီးရယ္၊ ႏွင္းမုိးေလ အေမႀကီးနဲ႔အတူ ဆုေတြေတာင္းလုိက္ရတာ၊ ခုလုိေတြ႔ရတာ အရမ္းဝမ္းသာတာပဲ’ ဆုိၿပီး ၿပံဳးၿပီးေတာ့ က်ေနာ္ကုိ ႏုတ္ဆက္ပါသည္၊
‘ဟုတ္တယ္သားေရ၊ သားေလးအတြက္ အေမဒီမွာ ဆုလာေတာင္း၊ အဓိ႒ာန္ၿပီး ပုတီးစိတ္ တရားထုိင္ရင္ သမီးေလးပဲ လုိက္ေပးတာေလ’၊
‘သမီးေလးႏွင္းမုိးေရ ဒီေန႔ အေမ အဂၤါေဒါင့္မွာ ဘုရားရုိခုိးၿပီးရင္ ေနာက္က ဇရပ္သြားၿပီး တရားထုိင္လုိက္ေတာ့မယ္၊ အဓိ႒ာန္ၿပီး ပုတီးေတာ့ သြား မစိတ္ေတာ့ဘူး သားေလးျပန္ေရာက္လုိ႔ ျပည့္သြားၿပီေလ၊ အနွစ္ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ ဘုရားေပၚ မေရာက္တဲ့ သားကုိသာ ဘုရားတစ္ပတ္ လုိက္ပုိ႔ေပးလုိက္ေနာ္’၊ ‘ဟုတ္ကဲ့ပါ အေမႀကီး’၊

အေမသည္ ဇရပ္တြင္ တရားထုိင္ရန္ ေနခဲ့သည္၊ က်ေနာ္နဲ႔ ႏွင္းမုိးသူဇာဆုိေသာ ေကာင္မေလးတုိ႔ ဘုရားပတ္ျဖစ္ၾကသည္၊ ေကာင္မေလးကေတာ့ ဦးေဆာင္သူေပါ့၊ ေကာင္မေလး၏ အသက္သည္ ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ပဲရွိဦးမည္၊ ေဆးေက်ာင္းတက္ေနသည္ ေျပာသည္၊ ‘အစ္ကုိႀကီးကုိ ဓါတ္ပုံထဲမွာ ေတြ႔ဘူးကတည္းက အျပင္မွာ ေတြ႔ဖူးခ်င္ေနတာ၊ ဓါတ္ပုံထဲမွာ အစ္ကုိႀကီးကုိ ျမင္လုိက္ကတည္းက သမီးစိတ္ထဲမွာ အရမ္းရင္းႏွီးတယ္လုိ႔ ခံစားရတယ္’၊ က်ေနာ္လည္း ဒီလုိပါပဲလုိ႔ အလုိက္သင့္ ျပန္ေျဖလုိက္သည္၊ ‘ႏွင္းမုိး ဖူးေနၾက ဘုရားေတြ အစ္ကုိႀကီး ကုိလုိက္ပုိ႔ေပးမယ္ေလ’၊ ဒါဆုိလည္း ဖူးရတာေပါ့ ဆုိၿပီး က်ေနာ္လည္း ႏွင္းမုိးသူဇာဆုိေသာ ေကာင္မေလးေနာက္ကုိ လုိက္ခဲ့မိသည္။

ေအာင္ေျမ၏ အေနာက္ဘက္၊ မဟာေဗာဓိဘုရား၏ အေနာက္ဘက္တုိ႔ကုိ ေခၚသြားခဲ့သည္၊ ထုိမွာရွိေသာ ဘုရားတုိ႔ကုိ ဖူးၾကသည္၊ က်ေနာ္ သတိထားမိသည္မွာ က်ေနာ္ နွင္းမုိးနဲ႔အတူ လုိက္ဖူးခဲ့ေသာ ေစတီေလးမ်ား၊ ဘုရားဆင္းတုေတာ္မ်ားတြင္ နတ္ဘီလူးရုပ္ပုံေတြနဲ႔ ရွိလုိ႔ေနသည္ ကုိပဲျဖစ္သည္၊ ေနာက္ဆုံးေစတီေလး တစ္ဆူစီကုိ ေရာက္လာသည္၊ ေစတီပတ္လည္တြင္ နတ္ဘီလူးရုပ္ေတြ ဝုိင္းရံထားသည္၊ ‘ဒီေစတီေလးမွာ နွင္းမုိး အခက္အခဲေတြ ေတြ႔တုိင္ လာဆုေတာင္း ေနၾကေလ၊ အေမႀကီးသား ေဘးမသီရန္မခ ျပန္ေရာက္လာပါေစလုိ႔လဲ ဆုေတာင္းေပးခဲ့ဘူးပါတယ္’၊ က်ေနာ္စိတ္ထဲမွာ ဒီေစတီေလးကုိ တစ္စုံတစ္ေယာက္နဲ႔ လာဖူးဘူးသလုိပဲ မေသခ်ာတဲ့ သေဘာမ်ဳိးန႔ဲပဲ က်ေနာ္သူကုိ ေျပာလုိက္သည္၊ စိတ္ထဲမွာေတာ့ ငါတကယ္ဖူးခဲ့ဘူးတာပါ၊ ေစတီေလးက မြမ္းမံျပင္ဆင္ထားတာကလြဲလုိ႔ အားလုံး အတူတူပဲ၊ ဒီဘက္မွာ ဦးေမာင္ဝိတ္ ျပဳျပင္မြမ္းမံသည္ဆုိတဲ့ကမုဒ္ပဲ ပုိလာတာ ေျပာေနမိသည္။

‘ႏွင္းမုိးေလ ဟုိအထက္ပစၥယံေပၚက ဘုရားေစတီႏွစ္ဆူနားက ေရႊတိဂုံ ဘုရားႀကီးကုိ တကယ္ဖူးခ်င္တာပဲ၊ တက္လုိ႔မရလုိ႔ အဲဒီေနရာေလးကေန ဘုရားထီးေတာ္နားက ေခါင္းေလာင္း ဆည္းလည္းသံေတြကုိ ၾကားရတယ္တဲ့၊ အစ္ကုိႀကီး တက္လုိ႔ရလွ်င္ သြားဖူးေနာ္၊ ႏွင္းမုိးအတြက္ပါ ဖူးခဲ့ေပးပါ’။
ဒီလုိနဲ႔ ႏွင္းမုိးသူဇာဆုိေသာ ေကာင္မေလးနဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔သည္ တစ္ပတ္တစ္ခါ ဘုရားဖူး ျဖစ္ၾကပါသည္၊ က်ေနာ္တုိ႔၏ ခင္မင္ရင္ႏွီးမႈသည္လည္း ဘုရားဖူးသည့္ အဆင့္မွ ေက်ာ္လြန္ခဲ့ပါသည္။

က်ေနာ္ေျပာဘုိ႔ ေမ့ခဲ့ပါသည္၊
ယခု က်ေနာ္သည္ အေပၚထပ္ဆုိသည့္ အသံကုိၾကားတာနဲ႔ တုန္လႈပ္ေနသူ တစ္ေယာက္ မဟုတ္ေတာ့ပါ၊
ေနာက္ၿပီး ႏွင္းမုိးသူဇာဆုိေသာ ေကာင္မေလးသည္၊ အေပၚထပ္တြင္ က်ေနာ္ကုိျပဳစုေပးခဲေသာ အမ်ဳိးသမီးနဲ႔ ရုပ္ရည္ အသံ အမႈအရာတုိ႔ ခၽြတ္စြတ္နည္းပါး တူ၍ေနပါသည္ ဆုိသည္ကုိပါ။


ၿပီးပါၿပီ။

ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

ေလာကႀကီးတြင္၎ ၊ ကမာၻေပၚတြင္၎၊ လက္ေတြ႔အရ၎၊ နည္းပညာအရ၎၊ မျဖစ္နုိင္ေသာ၊ မယုံၾကည္ႏုိင္ေသာ၊ မရွိႏုိင္ေသာ အရာမ်ားသည္၊ ျဖစ္ခဲ့ၾကသည္၊ ေပၚခဲ့ၾကသည္၊ ရွိခဲ့ၾကေလသည္၊ ေရွးေခတ္ စာေပ မ်ားတြင္၎၊ ဘာသာတရား က်မ္းစာအုပ္ မ်ားတြင္၎၊ သမုိင္းမွတ္တမ္း မ်ားတြင္၎၊
ေဖၚျပခဲ့ၾကေလသည္၊ အေမရိကန္ ႏုိင္ငံမွာေတာ့ ထုိမွတ္တမ္းမ်ားကုိ X file လုိ႔ေခၚေလသည္။

25 comments:

Anonymous said...

ဖတ္ေကာင္းလိုက္တာ ေက်းဇူးပါ
ေရႊစင္ဦး

Anonymous said...

ဖတ္ေကာင္းလိုက္တာ ေက်းဇူးပါ
ေရႊစင္ဦး

seesein said...

ဆန္းတျပားျပားေတြ ဖတ္ရလို႕ ေက်နပ္လို႕ဗ်ာ......ထိုေၾကာင့္ ဦးဆိုစီဟု ေခၚသည္

မိုးသက္ said...

ကၽြန္ေတာ္လည္း အဲဒီလိုေလး ေရးဖူးတယ္ဗ်။မိုက္တယ္..။

သူႀကီးမင္း (တုုံးဖလား) said...

စိတ္လႈပ္ရွားစြာနဲ႔ ဖတ္ပါသည္။
ေနာက္ဆုုံးေတာ့
အေပၚထပ္ေၾကာက္ေသာသူ အေပၚထပ္ ႀကိဳက္သြားသလုုိ ျဖစ္သြားတာေလးက ရင္ခုုန္ၾကည္ႏူးဖြယ္။ း)

Ko Boyz said...

အေပၚထပ္ကို ေၾကာ္ၿပီး ေနာက္ဆံုးခန္းက်ေတာ့ အေပၚထပ္ကို မေၾကာက္ေတာ့တာပါလား...။
ဖတ္လို႔ ေကာင္းတယ္ေရာ...။

blackroze said...

အေပၚထပ္က အစပိုင္းမွာ ဗီလိန္ျဖစ္ျပီး
ဇတ္သိမ္းမွာ မင္းသားျဖစ္သြားတယ္ဆိုပါေတာ့ အကုိဆိုစီ..
ေရးေပးလို႕ေက်းဇူးပါ..
ေနာက္မ်ားလည္း အခ်ိန္ေလးနဲနဲ ေလာက္ေပးနိုင္မယ္ဆို
စာေတြျပန္ေရးပါဦးလို႕

တပုဒ္လံုးကို စိတ္လႈပ္ရွားမႈ႕ အျပည့္ျဖင့္ခံစားဖတ္ရႈ႕ သြားပါသည္ ။

ဟန္ၾကည္ said...

တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ဆြဲယူသြားတာရယ္...အဆံုးပိုင္းကို အစပိုင္းနဲ႔ ျပန္တြဲေပးတာရယ္ကို သေဘာက်တယ္ဗ်ာ...

Anonymous said...

I do not even understand how I ended up here, but I asssumed this
post used to be good. I don't know who you're but certainly you are going to a famous blogger should you are not already.
Cheers!

Feel free to visit my website :: specialized crosstrail hybrid bike

Anonymous said...

Hi there to every , for the reason that I am really eager of reading this website's post to be updated on a regular basis.
It contains nice data.

Also visit my weblog: buy cheap viagra online

Anonymous said...

I delight in, lead to I found just what I was taking a look for.
You have ended my four day long hunt! God Bless you man. Have
a great day. Bye

Also visit my homepage advanced pure garcinia Review

မဒမ္ကိုး said...

ေကာင္းလိုက္တာအကိုဆံုဆီရာ ဖတ္ရင္းဖတ္ရင္းကိုေမ်ာသြားတာမ်ား
စဖတ္တံုးကေတာ႔ေကာင္းရင္ဘယ္စပါးလဲေမးဦးမယ္ဆို ခုေတာ႔မေမးေတာ႔ဘူးဟီးဟီး ေတာ္ျပီနတ္ဖြက္မွာေၾကာက္သြားျပီ

သက္ေဝ said...

စိတ္၀င္စားစရာလည္းေကာင္း၊ ဖတ္လို႔လည္း ေကာင္းလိုက္တာ... သေဘာက်တယ္... း)

Anonymous said...

It's the best time to make some plans for the long run and
it's time to be happy. I've learn this post and if I may just I desire
to suggest you some interesting things or suggestions.
Maybe you could write subsequent articles referring
to this article. I want to read more issues approximately it!


My homepage ... liso cleanse Reviews

Aunty Tint said...

ဒီကေန႔ေတာ့ ထူးဆန္း-ဆန္းက်ယ္တဲ့ ပို႔စ္ေလး တစ္ပုဒ္ ဖတ္ခြင့္ရသြားလို႔ ေက်နပ္သြားၿပီ ဆိုစီေရ...
ဆန္းျပားတဲ့ လူ႔ေဘာင္ေလာကႀကီးထဲမွာ ယံုမွားသံသယျဖစ္ေလာက္ေအာင္ ဆန္းျပားတာေတြ တစ္ေလွႀကီးရယ္....

Anonymous said...

Hello, always i used to check webpage posts here in the early
hours in the dawn, for the reason that i like
to gain knowledge of more and more.

Also visit my web-site liso cleanse

Anonymous said...

Greate article. Keep posting such kind of information on your blog.
Im really impressed by it.
Hello there, You've done a fantastic job. I'll definitely digg it and individually recommend to my friends.

I am sure they'll be benefited from this website.



my web-site: fitzrovia estate agents

Anonymous said...

I am extremely inspired together with your writing skills
and also with the format to your weblog. Is that this a paid
theme or did you modify it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing, it's
rare to peer a great blog like this one today..

Feel free to visit my blog post ... aircraft spare part

Anonymous said...

Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this
blog loading? I'm trying to find out if its a problem
on my end or if it's the blog. Any responses would be
greatly appreciated.

Feel free to visit my website Las Vegas Appliance Parts

Anonymous said...

Hello to all, the contents present at this
web site are in fact amazing for people knowledge, well, keep up the nice
work fellows.

Review my blog: Exercise Review

Anonymous said...

After looking into a few of the blog posts on your blog, I honestly appreciate your technique of blogging.
I book-marked it to my bookmark site list and will be checking back
in the near future. Take a look at my web site too and let
me know how you feel.

Stop by my web-site :: cheap web hosting uk review

ျမေသြးနီ said...

ဖတ္ရင္းက ၾကက္သီးေတြ တျဖန္းျဖန္းထသြားတယ္ ကိုဆိုစီေရ ။ ေကာင္းလိုက္တာ။

Anonymous said...

Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
Look advanced to far added agreeable from you!

By the way, how could we communicate?

my webpage: top traffic

ဂ်စ္တူး ( မံုရြာ ) said...

မဂၤလာပါ
တည္ျငိမ္ေအး ေရ
ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့အေပၚထပ္တက္လိုက္
ေနာက္ေတာ့အျပင္သြားလိုက္
ေနာက္ထပ္ေခါက္အေပၚထပ္ထပ္တကိလုိက္နဲ ့
အခုမွပဲအေပၚထပ္ကိုေရာက္တယ္
ေနာက္ေတာ့ဘုရားကိုေရာက္တဲ ့အထိဆံုးသြားတယ္
စိတ္ဝင္စားစရာေတြပါ
တကယ္မျဖစ္ဘူးဆိုေတာင္
တကယ္ျဖစ္ေနသလားလို ့ေလ
ေတြေဝစြာ
လြမ္းေမာစြာ
စဥ္းစားစရာေတြ
အေတြးေတြနဲ ့
အေပၚထပ္ကိုတက္ၾကည့္ခ်င္မိသေလိုလိုၾကီးဗ်ာ

ဂ်စ္တူး(မံုရြာ)

Anonymous said...

I'm not sure why but this blog is loading incredibly slow for me.
Is anyone else having this problem or is it a issue on my end?
I'll check back later on and see if the problem still exists.



Feel free to surf to my webpage seo mn